Thursday, February 23, 2012

龙眼豆腐花 + Liebster Blog Award

我又做了。。。。
这次我放了一点点pandan香精,所以绿绿的哦!还是那么好吃!!(^ω^)V


感谢WendyVivian颁这个奖给我!!

 Liebster is German and translates to
the English word “dearest”or” favorite”.
It’s meant for up-and-coming blogs with less than "200 followers".

Here are the rules:
* Thanks your Liebster Blog Award presenter on your blog.
* Link back to the blogger who presented the award to you.
* Copy and paste the blog award on your blog.
* Present the Liebster Blog Award to 5 blogs of 200 followers or less who you feel deserve to be noticed. (Some say just 3 or more blogs of less than 200 followers each).
* Let them know they have been chosen by leaving a comment at their blog.

我也把这个奖项再送给以下的5位朋友 :

恩@空间





 

~~~~~~

23 comments:

  1. 很感谢你给的奖,可是我不知道要给谁哦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈。。。喜欢谁就给谁哦!最重要是开心~~

      Delete
  2. 呵呵,我看我也要行动了:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 快试试吧,包你吃了还想再吃哦!!

      Delete
  3. 啊,看到很多人在煮豆花,我也要试试看了!
    谢谢你颁给我这个奖 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不必等了,快开工吧 ^^

      Delete
  4. 先谢谢你颁这个奖项给我!
    这豆花看来很滑咯,我也要!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 昨天回妈妈家才看到你寄来的卡,谢谢你!

      Delete
    2. 哈。。还以为你没有收啦呢!
      不过没有关系啦,迟到好过没有到哦~~

      Delete
  5. 喔!龙眼豆腐花....简单又好吃。 :)_

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯。。。试试吧!!
      欢迎你到我家哦~~cheers

      Delete
  6. 试过原味的了,
    开始玩不同口味的豆腐花了哦!
    期待更多新口味出现呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯。。你的肯定会更棒哦!!我也好期待咯!!

      Delete
  7. 很红的豆腐花,换成班兰口味,应该比原味更香吧!
    (我来回访你了,也顺手把你接回家了,呵呵!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 欢迎你。。。
      我也很乐意跟你回家哦。。。。嘻嘻!!

      Delete
  8. 我喜欢这个加了班兰的口味 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 虽然我是用香精的,but如果用pandan leaves应该跟棒哦!!

      Delete
  9. 谢谢你给我这奖项近来比较忙没看到,豆腐花很红看来我也要玩一玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯。。。这个很简单,一定要试试!!

      Delete
  10. 吼。。。发生什么是呀!!
    怎么我的reply全都不见了。。。呜呜呜!!

    ReplyDelete
  11. 谢谢你颁奖给我,现在才有空把奖搬回家。

    ReplyDelete